TopMan Uitbreiding

Materiaal- en Materieelbeheer

Uit magazijn direct op het project!

Met een handscanner, al uw materiaal en materieel snel en gemakkelijk registreren op projecten en de juiste kostenplaatsen. De scanner is draadloos met TopMan verbonden dus u kunt ‘vrij’ rondlopen in uw magazijn, mocht u buiten bereik komen van het acces-point dan werkt de scanner gewoon door. Zodra u weer binnen bereik bent worden de gescande gegevens weer naar TopMan op de server gestuurd.

Met goed voorraadbeheer bespaart u kosten.

.

Magazijnbeheer

TopScan is het scansysteem van Bartels Datastore waarmee, door middel van een handscanner, al uw materiaal snel en gemakkelijk geregistreerd wordt. Op de handscanner zijn alle onderhanden projecten beschikbaar met de daar bijbehorende kostenplaatsen. U kan zo het materiaal direct vanaf uw magazijn op het juiste project boeken. Hierdoor bespaard u zeer veel tijd en weet u ten alle tijden hoeveel materiaal er voor welk werk is gebruikt. Tevens zijn alle kosten van de projecten altijd actueel weergeven in TopMan.

“Te weinig producten op voorraad?”
Ook hier biedt TopScan de oplossing. Met één barcodescan en één druk op de knop bestelt u de materialen in no-time bij. Deze materialen kunnen zowel op een project, als op voorraad worden besteld.

Met het voorgaande zijn nog niet eens alle voordelen van TopScan opgenoemd. Want met het zelfde gemak hou je de scanner even tegen een product aan die een klant komt kopen, en nog geen paar seconden later komt de factuur al uit de printer rollen. Het systeem werkt draadloos via uw netwerk en wisselt live zijn ingelezen gegevens uit met TopMan projectadministratie.

Mogelijkheden van TopScan m.b.t. materiaalbeheer:
• materialen uit de voorraad op projecten/kostenplaatsen boeken
• materialen bestellen op voorraad
• materialen bestellen op projecten.

.

Materieelbeheer

Wilt u op ieder moment een actueel overzicht kunnen opvragen over waar uw materieel zich bevindt en wie hier verantwoordelijk voor is? Ook dit is mogelijk met TopScan !

Zoals hiervoor al even genoemd beschikt TopScan niet alleen over de mogelijkheid om alleen materiaal te registreren. Er is namelijk ook aan de registratie van materieel is gedacht. Het materieel wordt, net zoals het materiaal, direct geregistreerd op de projecten van TopMan. Dit materieel kan zelfs eventueel aan een specifieke medewerker gekoppeld worden.

Met het voorgaande zijn nog niet eens alle voordelen van TopScan opgenoemd. Want met het zelfde gemak hou je de scanner even tegen een product aan die een klant komt kopen, en nog geen paar seconden later komt de factuur al uit de printer rollen. Het systeem werkt draadloos via uw netwerk en wisselt live zijn ingelezen gegevens uit met TopMan projectadministratie.

Mogelijkheden van TopScan m.b.t. materiaalbeheer:
• materialen uit de voorraad op projecten/kostenplaatsen boeken
• materialen bestellen op voorraad
• materialen bestellen op projecten.

.

TopScan in combinatie met de TopMan module Voorraad

Een andere mogelijkheid met TopScan is het inventariseren van uw voorraad. Met alle gemak scant u één product waarna u aangeeft hoeveel van deze
producten u in voorraad heb. TopScan zal daarna automatisch uw voorraad updaten.

TopScan houdt bij het afboeken van producten uw voorraad natuurlijk up to date. Het gaat zelfs zo ver dat u kan instellen dat TopScan automatisch een
besteladvies geeft wanneer de voorraad van een specifiek product op dreigt te raken. U kan vervolgens met een druk op de knop bevestigen dat het systeem de bestelling ook daadwerkelijk bij de leverancier plaatst.

Mogelijkheden van TopScan in combinatie met de module Voorraad:
• voorraad inventarisatie
• voorraad beheer

Contact